Programi i transparencës
Programi i Transparences
Programi i Transparencës i rishikuar, bazuar në urdhrin nr.187, datë 18.12.2020 “Për miratimin e Programit të Transparencës të rishikuar”
Hyrje
-
Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive. Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim. Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP. Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.
Rreth autoritetit
Kuadri ligjor rregullator
Tekstet e plota
E drejta për t'u informuar dhe për t'u ankuar
Mekanizmat kontrollues dhe monitorues që veprojnë mbi AMGKP
-
-Struktura e pagave
-
-CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të AMGKP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
-
-Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të AMGKP për të marrë vendime
-
-Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e AMGKP ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve)
-
-Legjislacion ndërkombëtar
-
-Legjislacion kombëtar
-
-Akte nënligjore
-
-Rregullore
-
-Kodi i sjelljes
-
-Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
-
-Strategji
-
-Raport vjetor
-
-Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e AMGKP dhe që prek publikun
-
-Koordinatori: Kledi Kukaj
-
-Email: info@amgkp.gov.al
-
-Tel: +355 4 222 6817
-
-Adresa: Njësia Administrative nr.13, Tiranë, Rruga “Rapo Hekali”, Kati 1, Selitë
-
-Orari: E hënë – E enjte: 08:00 – 16:30, E premte: 08:00 – 14:00
-
-Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
-
-Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
-
-Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nëse ka të tillë)
-
-Planet strategjike të punës
-
-Raporte monitorimi/auditimi (p.sh:KLSH)
-
-Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së AMGKP
Informacion mbi buxhetin dhe të dhënat financiare të AMGKP
Informacion për procedurat e prokurimit/procedurat konkurruese të koncesionit/partneritetit publik privat
Shërbimet që ofrohen nga AMGKP
Procedurat/mekanizmat për të dhënë mendime lidhur me procesin e hartimit të akteve ligjore/nënligjore, politikave publike apo në lidhje me ushtrimin e funksioneve të AMGKP
-
-Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
-
-Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
-
-Donacione, sponsorizime
-
-Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
-
Lista e Shërbimeve* që ofron AMGKP, përfshirë:
-
-tarifat përkatëse (nëse ka)
-
-formular aplikimi
-
-afati kohor
-
-procedurë ankimimi
-
-standardet për cilësinë e shërbimit
-
-Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
-
-Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
-
-Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
-
-Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
-
-Procedura/mekanizma për të dhënë mendime lidhur me hartimin e politikave publike apo ushtrimin e funksioneve të AMGKP
-
-Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike
Sistemi i mbajtjes së dokumentacionit, llojet dhe format e dokumenteve
Regjistri i kërkesave dhe përgjigjeve
Ndihma shoqërore/subvencione të dhëna nga AMGKP
Informacione/dokumente që kërkohen më shpesh dhe ato që gjykohen të dobishme për publikim nga AMGKP
-
-Lista e dokumenteve që administrohen nga AMGKP me afatet e ruajtjes
-
-Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
-
-Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për AMGKP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
-
-Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga AMGKP
-
-Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve
-
-Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
-
-Procedura e ankimimit
-
-Njoftime të ndryshme
-
-Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
-
-Raporte
-
-Publikime
-
-Statistika
-
-Projekte
-
-Bashkëpunime etj.
Përditësuar në : 27/02/2025